25.7.11

The best jackets out of my walk-in closet

Gisteren ben ik weer heerlijk los gegaan in de stad. Gewoon in Utrecht ditmaal, maar dat is op z’n tijd best een heerlijke stad om te winkelen, ik ben gisteren in ieder geval goed geslaagd! Naast 2 jurkjes en een leuke trui heb ik ook nog 2 jasjes en een winterjas gekocht! Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik kom steeds thuis met jasjes (en jurkjes, maar dat doe ik al jaren) en blijkbaar heb ik daar ineens een enorme zwak voor. Nu heb ik sowieso al een stuk of 30 jasjes, maar dat ik er in 3 weken tijd nog 5 heb bij gekocht, maakt mijn collectie wel heel erg uitgebreid… Het zijn over het algemeen allemaal colbertjes, de een netter dan de ander, maar te matchen met al mijn kleding. Het is ook gewoon een ideaal kledingstuk. Prettig als zomerjasje, netjes voor naar een zakelijke afspraak en warm in de winter over een jurkje. Ik draag ze weliswaar niet dagelijks, maar het is een meer gedragen kledingstuk dan shirtjes of rokjes en dus ook een hele goede investering ;-) ik moet het toch een beetje goedpraten voor mezelf dat ik zoveel gekocht heb…?

Ik deel de jasjes graag even met jullie, hieronder de leukste op een rijtje!


Donkerblauw jasje van Supertrash met flinke schoudervullingen

Paardrijdjasje van Moschino met grote bruine strikken, gekocht in Berlijn

Vrolijk roze gestreept jasje net driekwart mouwen van de Zara


Tweed jasje van Supertrash, netjes maar toch ook stoer dankzij de kettingen


Leuk Chanel look-a-like jasje van de H&M


Wit kanten jasje, gekocht bij een Italiaanse kledingbrocante in Rome


Bruin nepsuede jasje van de Zara, goed te combineren!


Camel jasje van de Only, 3 maanden oud, maar nu al meest gedragen jasje ever


And lost but not least, m'n nieuwe winterjas van het Nederlandse merk Aaiko!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten