21.7.11

Mijn droomhuis

Denk jij wel eens na over plekken waar je later graag zou willen wonen? Ik denk er regelmatig aan. Als ik op vakantie ben denk ik altijd: als ik nou genoeg geld zou hebben, zou ik hier dan een vakantiehuis willen hebben? Of hier zelfs een tijdje willen wonen? Nou kom ik meestal tot de conclusie dat ik op bijna iedere plek waar ik geweest ben wel een vakantiehuis zou willen hebben J Maar dat is misschien niet erg realistisch…

Wel zou ik heel graag een appartement willen hebben in New York, een huis op Ibiza en een huisje op Bali. Op Bali ben ik nooit geweest, maar het lijkt me fantastisch daar… Ik hoop er binnenkort naar toe te kunnen! 




Maar goed, eerst hier in Nederland maar mijn droomhuis vinden. Mijn huidige huis in Utrecht staat al een tijdje te koop. Prima als ik binnen zit, maar verder is het een ongezellige buurt en heb ik niet zo’n band meer met Utrecht… Hier wil ik dus zo snel mogelijk weg!

Zodra m’n huis verkocht is ga ik op zoek naar mijn droomhuisje in Amsterdam. Het allerliefst in Oud Zuid, maar daar staat ontzettend weinig te koop en al helemaal niets in mijn prijsklasse. Rivierenbuurt, de Pijp of Hoofddorppleinbuurt dan maar! Ik wil een huisje van tenminste 65 m2, een extra slaapkamer in te richten als walk in closet en een buitenruimte dat minimaal een ruim balkon moet zijn, maar het liefste een dakterras met vrij uitzicht of een tuintje.

Gisteren was ik bij Eric Kuster, een bekende interieurdesigner die veel huizen inricht voor bekende mensen over de hele wereld waaronder veel voetballers zoals Kluivert en Zidane, maar ook bijv David Guetta. Daarnaast heeft hij het interieur van Jimmy Woo, Suzy Wong, club Rex in Hilversum en de oude Musk in Hilversum gedaan. Ik ben enorm fan  van zijn stijl, het geeft allemaal een enorm luxe en glamour gevoel. Ik kreeg van hem ook zijn nieuwe boek mee met prachtige foto’s van huizen die hij heeft ingericht. Daar kan ik uren naar kijken en fantaseren over hoe graag ik daar zou willen wonen!!




Ik zat met Eric Kuster ivm een samenwerking om een product te promoten. Hij is erg enthousiast, dus ik zal er vaker over de vloer komen J  Vorig jaar ook een samenwerking met hem gedaan en toen de exclusieve lancering van de Talkies woonspecial (magazine) in zijn huis in Crailo mogen bijwonen. Zat ik ineens naast Patrick en Rosanne Kluivert op de bank en dronk ik champagne met Olcay Gulsen en Winston Bogarde J En dat in een woonkamer waar hooguit 40 man waren… Was niet verkeerd ;-) Hopelijk organiseren ze dit jaar weer een dergelijk feestje.

Misschien kan Eric me nog wat tips geven voor m’n nieuwe huis straks, een volledige inrichting door hem kan ik me denk ik nog niet veroorloven, maar inspiratie geeft hij me zeker! Wie weet voor m’n grachtenpand aan de Prinsengracht over 5 jaar en over 15 jaar die Villa in Bloemendaal en m’n appartement in New York en over 20 jaar ook nog mijn villa op Ibiza, en dan als ik 50 ben heb ik ook nog wel een pied a terre op Bali verdiend om uit te rusten van m’n harde werken. Dat is best realistisch, toch? Ik ga er in ieder geval keihard voor werken en er alles aan doen om mijn doelen te bereiken!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten