17.7.11

Welkom op mijn blog!

Heb je ook wel eens dat je nadenkt over je leven, wat je leuk vindt en hoe je graag zou willen dat je toekomst er uit zal komen te zien? Ik denk er heel regelmatig over na en naar mate ik ouder word heb ik ook het idee dat ik steeds beter weet wat ik wil. Een heerlijke fijne gedachte… vooral omdat ik mijn leven er zo op in kan richten dat ik bijna alleen nog maar de dingen doe die ik ook echt leuk vind waardoor mijn leven alleen maar nog leuker wordt!

Even kort wat interesses op een rijtje: Fashion, feestjes, fotografie, uitgaan, reizen en shoppen. En: I totally love my job. Ik ben verantwoordelijk voor de PR en Marketing communication van een bekend merk. Constant op zoek naar de best mogelijke manier om de producten op de kaart te zetten binnen de doelgroep. Daarvoor kom ik veel in contact met media, journalisten, BN-ers en externe bureaus.

Gelukkig heb ik daarbij het voorrecht om veel mee te maken, ik word regelmatig uitgenodigd en ontmoet veel verschillende mensen. Ik vind het zonde om dat niet met andere te delen en aangezien ik ook nog eens graag schrijf heb ik vandaag besloten mijn eigen blog te beginnen. Ik begin al met een berg aan onderwerpen om over te schrijven aangezien ik net 3 dagen op de Amsterdam International Fashion Week ben geweest. Daarnaast had ik daarvoor de TLC Launch party in People’s Place in Amsterdam, de week daarvoor een press event in Wenen om de nieuwe producten te introduceren en de week daarvoor een te decadent weekendje New York op uitnodiging van dagblad Metro.

Begrijp je nu waarom ik vanaf nu een blog wil bijhouden? Ik vind mijn leven veel te leuk en ik zou het erg leuk vinden dit met jou te delen! Blijf me volgen, I’ll keep you posted!!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten