17.7.11

Verslaving nr 1

Laat ik eerst maar eens wat opbiechten… Vaak schept het vertrouwen om eerst je zwakke kanten uit te lichten, toch? Nu is dit iets waar ik zeker van weet dat ik niet de enige hierin ben, het is met name onder vrouwen een veelvoorkomend probleem. Als je het een probleem kan noemen tenminste… Ik heb er veel profijt van en ik word er vrolijk van. Het kost me alleen wat veel geld en kastruimte….

Je raadt het al: Ik heb een shopverslaving. En niet zo’n klein beetje ook. Mijn om precies te zijn 123 jurkjes en 60 paar schoenen (en dat na een flinke clean-up een paar weken geleden…) in ubervolle inloopkast van 2 bij 5 meter zorgen ervoor dat ik altijd genoeg heb om aan te trekken en dat ik altijd goed voor de dag kan komen. Tenminste dat zou je verwachten… helaas heb ik zelfs met deze collectie nogal eens momenten dat ik het allemaal niet meer weet en dat ik hals over kop de stad in moet, omdat ik “echt iets nodig heb om die avond aan te trekken”. De meeste mannen zullen het niet begrijpen en vriendinnen ook niet altijd, “hoe is het in godsnaam mogelijk dat jij niet weet wat je aan moet met jouw enorme kledingcollectie???!!?” krijg ik regelmatig te horen. Maar ik heb gewoon regelmatig verversing in mijn kledingkast nodig om het gevoel te hebben dat ik genoeg leuke kleding heb voor iedere gelegenheid. En regelmatig betekent minimaal 3x per maand, waarvan tenminste 1x per maand online wordt besteld. Is dat erg? Ik vind van niet… zolang ik het financieel op kan brengen en ik er gelukkig van wordt blijf ik er lekker mee doorgaan!

Ik trek je graag mee in mijn shopverslaving en zal je op de hoogte houden van mijn aankopen en de beste online webshops en leukste boetiekjes. Hier alvast een paar aanraders op een rijtje:

-         Dorothyperkins.com
-         Newlook.com voor met name de accessoires
-         Riverisland.com
-         Welikefashion.nl
-         Topshop.com
-         Zara.com
-         Forever21.com
-         Debijenkorf.nl
-         En natuurlijk Asos.com

Meeste webshops zijn Brits, om daar te bestellen heb je wel een creditcard nodig, maar de verzendkosten zijn laag, over het algemeen niet meer dan 7 pond en dat is prima te betalen. Ik wil je wel graag waarschuwen, want als je nu besluit deze links eens even goed te bekijken ben je zo een heleboel tijd en vooral ook heel veel geld armer!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten